Hallo Hitte. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu Hallo Hitte. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu

Hallo Hitte.

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris

08 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

We zijn net aangekomen in ons hotel en hebben de vliegreis achter de rug. Het voelde veel minder kort dan ik dacht (het was 10u nog wat), maar heb echt minimaal geslapen.
Dus ben doodop nu..

Het eerste wat me opviel toen ik uit het vliegtuig stapte was dat (behalve dat iedereen er hier echt heel anders uitziet) dat toen we buiten kwamen het heel benauwd en warm was. Gelijk werden we ongeveer een taxi ingeduwd en evenlater reden we over de snelweg.

Het leek op het eerste gezicht echt een soort sprookjes-land, met overal mooie beelden en leuke huisjes met van die vrolijke daken. Maar als je wat beter tussen al die huizen keek, zag je ook de wat kleinere en armere huisjes.
Wat wel heel mooi was, was dat je lang de snelweg overal beelden zag staan. Omdat het een Boeddhistisch land is.

Nadat we bij ons hotel waren aangekomen en de, net schoongemaakte, vloer vies hadden gemaakt. Zijn we naar een restaurantje aan de overkant gegaan.
Hier zit ik nu en hebben we net voor 160B (dat is echt 3 euro nogwat) een bier, een icetea, 2 flesjes water en allebei een computer voor 15 minuten gekregen.
Het is zo nietnormaal goedkoop hier!

Zometeen eten op de (toeristische-) Koa Son road en dan vroeg slapen.
Want morgen zijn Sophie & Tim jarig en dan gaan we een fietstocht maken door Bangkok.
Maar hopen dat het niet regent!

Liefs, en ik mis jullie nu al, Doris.

• 08 Juli 2009 - 17:05

Mafketel:

yo zusje klinkt leuk ben blij dat jullie goed zijn aangekomen. ik ben chillen alleen thuis heerlijk. ga je jetlag uitslapen en feliciteerd sophie morgen van me. groeten casper

• 09 Juli 2009 - 01:17

Sofieke:

Goeiemorgen Doris,
    Zoals het er nu uit ziet hebben we vandaag supermooi weer..kan helaas ook snel weer omslaan. Ik hoop maar dat je niet te hard gaat fietsen vandaag, want ik heb echt enooorme spierpijn..oef!

Het duurt een paar dagen en dan ben je aan het Thaise ritme gewend.
    xs