Tiger kingdom & Reis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu Tiger kingdom & Reis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu

Tiger kingdom & Reis

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris

18 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

Na het 'uitslapen', volgens chris zijn ideeen dan. Ben ik met Sarah, Riston, Debrah en Monika (meisjes uit australie) naar het Tiger Kingdom geweest. Echt heel leuk!

Dat is een park met allemaal (jonge)tijgers die je dan kunt vasthouden en mee spelen. het was een hele aparte ervaring, beetje eng, maar wel heel leuk om gedaan te hebben.
Nadat we in een sushibar wat gegeten hadden gingen we terug naar ons leuke guesthouse om in te pakken.

Toen kwam het afscheid van de meiden, in het engels natuurlijk, echt jammer dat ze helemaal niet australie wonen. en wat vooral heel jammer is, is dat riston een rondreis gaat maken door europa en ook in amsterdam komt, maar dan ben ik er nog niet! echt pech.

maarja ik leef nog.
gisterochtend om half7 opstaan! en gelijk door naar het vliegveld, zonder ontbijt of iets. even iets gegeten in ons eerste vliegtuig, van chiang mai naar bangkok. daarna bij de burgerking gegeten. en door gevlogen naar surathani, vannuit daar met de bus naar de pier. maar omdat chris altijd zo goed oplet als hij ergens uitstapt of wegloopt. stond hij bij de goede pier en zat ik nog in de bus. die meteen wegreed...
ik in shock, chris ook. (hij heeft zichzelf ook nog even lekker voor schut gezet door mijn naam overal te roepen, echt een josti) en ging toen in een taxi mij zoeken.

even later. zaten we bij de goede pier te wachten op de boot (die om 4 uur zou komen, maar toen niet kwam dus moesten we wachten tot 6 uur!)
het was een oude boot die stonk.
maar bij aankomst was het zo hard aan het waaien dat ze de boot niet aan de kant vast kregen.
Wij dus met ze alle (en onze nieuwe vrienden) wachten tot het lukte.

na wat gedoe met de taxi's waren we onderweg.
Na 10 minuten kwamen we bij ons resort. heel mooi en groot aan het strand met een zwembad en alles er op en er aan. maar we moesten nog eten! en het was 23.00 dus het was bijna overal dicht.
uiteindelijk kwamen we bij een reggea bar, waar chris zijn nieuwe vriend gevonden heeft. de eigenaar van die plek, een oude man met alleen een doek aan en een groote waterpijp in zijn hand (eigenlijk was dat zijn vriend).

we hebben 2 uurtjes geleden ontbeten en gaan zo een massage nemen. als het nog iets warmer word (het is hier wat frisser, maar nogsteeds 30 graden) zwemmen.
helaas is het erg bewolkt hier en regent het af en toe.

ik heb foto's toegevoegd over de reis tot nu toe.
het is hier heel leuk.
en papie is lief.

• 18 Juli 2009 - 20:22

Oma:

zo doris jij kunt mensen laten schrikken, maar chris reageerde gelukkig snel. heel wat ander leven als hierzo te zien , wat interresant en apart dat julliedat samen beleven, groeten aan chris en tot later dag Doris , oma

• 18 Juli 2009 - 20:32

Alda En Sanny:

leuk om weer van je te lezen, zonnige schijfster. ook sanny vindt dat je leuk schrijft. wij hebben net lekker gegeten en zijn klaar voor een avondje paradiso. even een woord aan jou. ik (=sanny)word helemaal reislustig van die verhalen van jou. Maar gelukkig gaan we vanaaf zoals je ma al zei naar Paradiso, dat klinkt zonnig he?en ook de groeten van joost en jana. we houden van je!