Snorkelen ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu Snorkelen ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu

Snorkelen !

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris

21 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

de 2 dagen daarop hebben we eigenlijk voornamelijk op het strand gelegen, gegeten, geslapen, massage genomen en scooter gereden.
en chris heeft een expiriment gedaan. we waren weer in de reggea bar gekomen en chris wou wiet. maar er waren alleen maar grootte porsie's dus nam hij het maar niet. dus besloot hij om een mushroomshake te namen.
ja je leest het goed.
het was zo grappig, hij zag alles anders en praatte met de palmbomen enzo.
(maar dat moet je maar zelf van hem horen)

de dag daarna gingen we snorkelen. we hadden geluk (zoals al de hele vakantie) met het weer, het was prachtig en strak blauw. we weren om half12 opgehaald bij ons resort en toen gingen we de andere van de groep meeten. we kwamen nog bij een klein dingetje waar olifanten en aapjes waren, zo schattig. daaruit gingen we naar een resort dat mooi gelegen was, hoog boven het water, en gingen we daar eten. daarna gingen we met de boot naar een plek om te snorkelen. het was heel mooi en leuk om te doen. maar het was wel jammer omdat het koraal was - bijna allemaal - afgestorven dus hadden we niet die mooie kleuren enzo. maar speciaal was het zeker.

daarna gingen we nog naar een strandje en een waterval. (de mooiste jongen van me leven gezien, alleen gingen we net weg, damn'it) en omdat chris even tjes nog wat had gerookt met de begeleider was hij weer weg (of zoals hij het zegt: bijzonder vrolijk).. ik heb nog nooit zo hard gelachen om hem.

daarna werden we allemaal afgezet bij waar we overnachten.
nadat we gedoucht hadden gingen we naar het strand (het strand hier is [prachtig! en je hebt allemaal restaurantjes aan het water) we kwamen terrecht bij een relaxed restaurantje met van die opgerolde bedjes (die alda ook heeft) ,van een australier die heel aardig was. na heerlijk - thais - gegeten te hebben, kwamen we nog in gesprek met die man. hij verhuurde ook bungalows dus daar gaan we nu voor 1 nachtje in slapen. want waar we nu zijn is een heel groot resort met spa en zwembad enzo dus het is heel duur.

de rest van de dag gaan we vandaag scooter rijden. morgen met de boot en bus naar de boomhut in regenwoud khoa sok.

sawade khaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
(en voor de jongens:)
sawade khaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

• 21 Juli 2009 - 17:03

Opa En Oma:

leuk om te lezen dat het goed met jou en chris gaat. we hopen dat jullie nog een fijne reis hebben. Ik zou nog wel graag iets meer foto's willen zien.

Groetjes Opa en Oma

• 21 Juli 2009 - 17:44

Alda:

dag reizigster,
    weer mooie ervaringen en een mooi verhaal toegevoegd. klinkt allemaal super wat jullie daar doen. blijf genieten en laat ons genieten van je leuke verhalen. ik ga zo naar verjaardagsfeestje van sanny. liefs
    mama

• 21 Juli 2009 - 23:48

Dirk:

Hardstikke tof, ik moet ontzettend lachen om je beschrijvingen. Zit er nog een Full Moon Party in? Groetjes!