Cha - am en de ladyboys. - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu Cha - am en de ladyboys. - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu

Cha - am en de ladyboys.

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris

27 Juli 2009 | Thailand, Cha-am

Nu zit in in Cha-am, een kustplaatsje en soort zandvoort voor de Thaise mensen, op een plak stoel in de hitte.

gister zijn we na aankomst naar het strand gelopen en heerlijk gegeten. op de terugweg kwamen we nog langs een soort cocktail bar tussen het afval met als bar man-vrouwen ekte ladyboys.
chris helemaal enthousiast natuurlijk.

en zijn we daar gaan zitten. Chris werd wat minder blij toen hij zijn vodka kreeg en het vodka met sodawater bleek te zijn, maar hij was nog steeds geinspireerd door zijn ladyboys. (werd er zelf ook bijna eentje)
later bedachten we dat het misschien eerder een dekmantel was dat ze een 'cocktail bar' waren, toen er jongens langskwamen en iets werd overhandigt en ze weer weg waren. chris weer geintresseert natuurlijk.
daarna hebben we een mislukte poging gedaan om ons guesthouse weer terug te vinden (sofie's schuld, not) en vannochtend zijn we opgestaan, met last van me rug, en weer terug gelopen naar het strand.
ontbeten en eindelijk echte coffee gedronken .
ik bedenk me nu dat ik morgen alweer terug vlieg. echt jammer.

over de foto's trouwens, ik kan niet meer dan 10 foto's erop zetten sorry. maar opa & oma ik stuur wel even paar foto's naar jullie als ik terug kom.

zometeen terug naar Bangkok, bij tim blijven slapen, nightmarket en morgen paleis.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 27 Juli 2009 - 10:24

Sofieke Sparla:

Je hebt misschien wel gelijk Doris, dat ik een beetje heimwee had naar het centrum...is ook een erg leuke plek, toch?? Maar nee, ik was echt SUPERBLIJ dat ik even weg kon zijn van daar, met jullie mee. Let goed op die ladyboy van jou en maak er nog een leuke dag van morgen. En natuurlijk de groetjes aan Tim!

xxx

• 27 Juli 2009 - 15:40

Alda:

dag dochter lief,
    wat heb jullie veel gedaan en gezien. een schat aan herinneringen neem je mee. ik ga nu eten bij stans, daarna squashen en dan mail ik je nog voordat ik ga slapen. kan je dat morgen lezen. liefs, liefs