Cha - am en de ladyboys. - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu Cha - am en de ladyboys. - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu

Cha - am en de ladyboys.

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris

27 Juli 2009 | Thailand, Cha-am

Nu zit in in Cha-am, een kustplaatsje en soort zandvoort voor de Thaise mensen, op een plak stoel in de hitte.

gister zijn we na aankomst naar het strand gelopen en heerlijk gegeten. op de terugweg kwamen we nog langs een soort cocktail bar tussen het afval met als bar man-vrouwen ekte ladyboys.
chris helemaal enthousiast natuurlijk.

en zijn we daar gaan zitten. Chris werd wat minder blij toen hij zijn vodka kreeg en het vodka met sodawater bleek te zijn, maar hij was nog steeds geinspireerd door zijn ladyboys. (werd er zelf ook bijna eentje)
later bedachten we dat het misschien eerder een dekmantel was dat ze een 'cocktail bar' waren, toen er jongens langskwamen en iets werd overhandigt en ze weer weg waren. chris weer geintresseert natuurlijk.
daarna hebben we een mislukte poging gedaan om ons guesthouse weer terug te vinden (sofie's schuld, not) en vannochtend zijn we opgestaan, met last van me rug, en weer terug gelopen naar het strand.
ontbeten en eindelijk echte coffee gedronken .
ik bedenk me nu dat ik morgen alweer terug vlieg. echt jammer.

over de foto's trouwens, ik kan niet meer dan 10 foto's erop zetten sorry. maar opa & oma ik stuur wel even paar foto's naar jullie als ik terug kom.

zometeen terug naar Bangkok, bij tim blijven slapen, nightmarket en morgen paleis.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 27 Juli 2009 - 10:24

    Sofieke Sparla:

    Je hebt misschien wel gelijk Doris, dat ik een beetje heimwee had naar het centrum...is ook een erg leuke plek, toch?? Maar nee, ik was echt SUPERBLIJ dat ik even weg kon zijn van daar, met jullie mee. Let goed op die ladyboy van jou en maak er nog een leuke dag van morgen. En natuurlijk de groetjes aan Tim!

    xxx

  • 27 Juli 2009 - 15:40

    Alda:

    dag dochter lief,
    wat heb jullie veel gedaan en gezien. een schat aan herinneringen neem je mee. ik ga nu eten bij stans, daarna squashen en dan mail ik je nog voordat ik ga slapen. kan je dat morgen lezen. liefs, liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Cha-am

Thailand met Chric

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2009

Cha - am en de ladyboys.

27 Juli 2009

kho pangan - khoa sok - petchaburi.

21 Juli 2009

Snorkelen !

18 Juli 2009

Tiger kingdom & Reis

16 Juli 2009

Jungle tocht !
Doris

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 33939

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 11 Juli 2016

Neem me asseblief na Kaapstad

05 Februari 2013 - 08 Mei 2013

L'Asia!

13 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Ecuador here we come!

20 Februari 2010 - 27 Februari 2010

Op naar het avontuur

07 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Thailand met Chric

Landen bezocht: