We hebben het gedaan! - Reisverslag uit Puerto López, Ecuador van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu We hebben het gedaan! - Reisverslag uit Puerto López, Ecuador van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu

We hebben het gedaan!

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris

04 Augustus 2010 | Ecuador, Puerto López

De dagen na ons avontuur in de amazone hebben we een dag geshopt, inclusief dat ik flauw viel (van de hitte en de vervelende mensen hier afentoe) en daarna naar Baños gereden, een badplaatsje wat prachtig tussen de bergen ligt. En er zou ook een werkendevulkaan zijn, maar die deed het even niet toen wij er waren ?

Verder hebben we daar een mooiefietstocht gemaakt langs allemaal watervallen (met als gevolg spierpijn!) En toen hebben we iets onverwachts gedaan: we hebben van een brug afgesprongen, ja aan een touw, ja 40 meter! En het was te gek. Ik dacht eerst dat we gewoon een beetje op-en-neer gingen zwaaien maar het bleek dus dat je eerst zon 30 tot 40 meter naar beneden viel en dan pas begon te zwaaien (onderweg kwam ik hier pas achter).
Echt een aanrader!

Voorderest vooral rustig gedaan, een massage, pedicure en manicure genomen (we blijven vrouwen he) waar Alda niet zo blij mee was maar ik wel (Alda is boos weggelopen en heeft hierdoor een massage gehad van maar 5 dollares). Ook heerlijk gegeten onder het genot van een filmpje of muziek. En na een verschrikkelijke reis naar Puerto Lopez (bijna 10 uur in honderd verschillende bussen!) zijn we bij dit kustplaatsje beland.
Morgen een tocht om walvissen te zien, te snorkelen en te genieten. En overmorgen richting Quito, laatste ellenlangebusreis.

Besitos,
Doris

• 04 Augustus 2010 - 20:12

Oma:

Zo zo, Alda en Doris. hetkan niet op jullie houden de spanning er goed in, houd het hoofd erbij, zodat we julie over een tijdje weer terug zien, Geniet nog van de rest en gr, Oma

• 04 Augustus 2010 - 21:20

Beloe:

hee doris/mc.p.
    las via je hyves al je verhalen, klinkt echt super! heel veel plezier nog.
    liefs mcccc

• 05 Augustus 2010 - 07:41

Buuv Sandra:

pff da's lang zeg 10 uur. Hier komt de regen met bakken tegelijk de lucht uit. Even met het hondje lopen resulteerde in compleet, maar dan ook helemaal doorweekt zijn. Soppende gympies. 40m omlaag springen??

• 05 Augustus 2010 - 08:15

Jacqueline:

Hoi Doris en Alda

Waarom was mijn zus boos geworden???

Na een ellenlange busreis zal er ook wel weer een ellenlange terug vlucht zijn. Wanneer gaan jullie weer terug naar Amsterdam???

Nog even niet aan denken. Geniet er nog maar lekker van, maar dat is jullie zo te lezen wel toevertrouwd.

Groetjes, Jacq.

• 06 Augustus 2010 - 14:00

Alda:

ja ik was niet zo blij met de pedicure omdat de vrouw zelf de hele tijd weg liep. toen dacht ik wat zij kan, kan ik ook. Enne we gilden wel heel hard toen we van de brug af sprongen de rest van de dag geteerd op heel veel adrenaline. Blijft geweldig met je op reis te zijn lieve dochter. besito