Back in black.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu Back in black.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu

Back in black..

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris

11 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Na Manta zijn we naar Ico en Carmen gegaan (twee squashvrienden van Alda) in hun prachtige huis vlak bij Quito. Hier hebben we nog 2 dagen gespendeerd en beetje rustig aangedaan. Ik tenminste, Alda is nog naar een meer gegaan (4 uur heen, 4 uur terug, ik wist wel beter) en nog gewandeld. Ze waren heel gastvrij en we hebben een paar heerlijke laatste dagen gehad. Ook nog een kijkje genomen in de grootste shopping-mal van Zuid-Amerika (ja dat kan ik dan weer wel). Het huis was prachtig, het lag prachtig en was vol met prachtige mensen.

En ja hoor, 25 uur later zit onze reis er alweer op. Hoewel we prachtige herinneringen hebben, vinden we het allebei heel erg jammer dat we weer terug zijn.
Echt hoor, Ecuador is aanteraden. Het is zeker het mooiste land waar ik tot nu toe ben geweest, aangezien het alles heeft: de Andes, de Amazone en de Playas. Dit geld dus ook voor de vruchten, heerlijk vers en in alle varianten.

Hopelijk hebben jullie genoten.
Ik inidergeval wel.

Heel veel liefs,
Doris (en Alda) weer gewoon.. vannuit Amsterdam..

• 11 Augustus 2010 - 18:27

Yasnaya:

Bienvenidas!!!!

• 19 Augustus 2010 - 06:31

Jacqueline:

Hoi Alda en Doris

Kei leuk om jullie verslagen te lezen. Ik ben onder de indruk en het land zal een aanrader zijn, maar ik denk niet dat wij er ooit komen. Hebben we toch een indruk gekregen via jullie verslag.
    Inmiddels ben je weer een jaartje ouder geworden Doris. Alsnog proficiat gewenst en Alda, ALVAST!

Groetjes, Jacq.