Nog een paar uur.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu Nog een paar uur.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu

Nog een paar uur..

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris

12 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Morgen is de grote dag: mijn lieve moeder en ik in een reis naar de andere kant van de wereld. We zijn er helemaal klaar voor: in het hele huis kan je kleren, tassen, spulletjes en vooral spanning vinden. Jongens, wij gaan naar Ecuador!

• 12 Juli 2010 - 16:19

Sofieke:

Lieve Doris,

Heb een super leuke en mooie reis!! Geniet ervan en zorg dat je kleren niet gestolen worden ;-)
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen. x, Sofieke

• 12 Juli 2010 - 17:29

Doris S Koolmees:

Dankjewel sofie!!
    Jij ook een goede vakantie, zie je wel rond mijn verjaardag?
    xxxx

• 12 Juli 2010 - 20:33

Eugène Chateau:

Lieve Alda en Doris,
    Waarom hebben jullie me niet gezegd dat jullie iemand nodig hadden om een (hele kleine) koffer te dragen. Heel heel veel plezier en als jullie terugzijn gaan we samen ergens eten, terwijl jullie praten en ik luister.

• 15 Juli 2010 - 15:16

Doris:

Ach, als we terug komen heb je nog een kans? haha. En ja we gaan zeker uit eten als we terug zijn! Misschien rond mijn verjaardag (14 augustus)

heel veel liefs vannuit latijns amerika