Pfffieuw - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu Pfffieuw - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Doris Koolmees - WaarBenJij.nu

Pfffieuw

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris

18 Juli 2010 | Ecuador, Otavalo

Nou mensen, ik kan opgelucht adem halen en jullie trouwens ook. Ik stond namelijk op het punt om verkocht te worden aan een zoon (van een vrouw waar ik een gezichtsbehandeling kreeg) die al jaren droomde over een Amerikaanse, maar een Hollandse was "ook goed". Na een paar foto´s van me genomen te hebben had ik het pas door en ben ik snel weggegaan, de dag erna (vandaag) zou hij me komen opzoeken, maar gelukkig is dat feest niet doorgegaan. Pfffieuw

Verder zijn we vandaag toch maar voor het paardrijden gegaan, en wat was het mooi! Prachtig, door de bergen, over, in en langs riviertjes, alleen maar mooi uitzicht. Wauw! En alsof dat nog niet genoeg was, hadden we een schat van een knulletje die met ons mee reed (niet de gids, die ook heel schattig was, maar zijn zoontje) en langs de weg steeds van die lieve dorpelingen die met hun gezinnetje in de bergen wonen en niet hoger dan je knie komen. (tja volgens mij worden ze kleiner na mate je hoger in de bergen bent)

Nu net teruggekomen en zometeen eventjes lunchen. Daarna verlaten we dit leuke dorpje die prachtig in de bergen ligt (net zoals Quito trouwens) en gaan we terug naar de hoofdstad. Daar vooral bijkomen, (ja we hebben vandaag heftig door de bergen ge galoppeerd) en genieten van het mooie uitzicht.
Morgen eerste dag van onze Spaanse cursus.. keppersininn....

Oh! En gisteravond, nadat we heerlijk hadden gegeten en terugliepen naar ons hotel, riepen een paar (dronken) mannen : "was is your name?" waarop alda reageerde met : "my name is, muy borracho!" hahaha die gek

Bedankt trouwens voor jullie leuken reacties! xxxxxxxxxxxxxxx

  • 18 Juli 2010 - 18:51

    Yasnaya:

    Wat het verhaal hoor!!!
    Doe maar voorzichtig ; ))

  • 18 Juli 2010 - 21:05

    Stans:

    Lieve doris,
    In Marokko vragen ze kamelen om uitgehuwelijkt te worden....ooit was ik 10 kamelen waard.
    Morgen dus spaanse les. Alda heeft al een voorsprong, dus doe je best en haal haar in.
    Hasta majanaxxx

  • 20 Juli 2010 - 14:24

    Oma. :

    Zo Doris, dacht je op die veemarkt niet, ik ben blij dat ik een koolmees ben en geen osch ? want heb je geen geurtje ,en als het te moeilijk word, kan ik weg vliegen. maar nu zat je wel op een paard, of was het in een koets of sjees, ga je morgen lieve heerbeestjes zoeken?gr, aan beiden Oma

  • 20 Juli 2010 - 17:28

    P.A:

    Wat de heel is muy borracho en ik snap helemaal niets van het eerste deel! leg maar uit als je terug bent hahaa;)
    xoxo

  • 04 Juli 2015 - 07:32

    Imran Khan:

    raxaul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doris

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 33996

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 11 Juli 2016

Neem me asseblief na Kaapstad

05 Februari 2013 - 08 Mei 2013

L'Asia!

13 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Ecuador here we come!

20 Februari 2010 - 27 Februari 2010

Op naar het avontuur

07 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Thailand met Chric

Landen bezocht: